پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۲۰ ب.ظ

١٣ امامه...

بعضی ها هم شدن ١٣ امامه

یکی نیست بگه بابا امام علی با اون عظمتش

فرموده همه چیت رو به بهترین رفیقتم نگو

  • محمد علیزاده

نظرات  (۶)

سلام.
شهادت حضرت زهرا تسلیت باد...
با چند کلمه حرف راست منتظر شما و نظراتتون هستیم...
نظرات زیبای شما باعث دلگرمیست...
یا زهرا
اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا
می نویسم:((خورشید جان امان از این بی تو گذشتن ها...

به تو سلام میگویم.

به تو که هیچ وقت از من جدا نشدی و نخواهی شد.

وصله کرده ام تو را به این قلب پینه خورده.

نمیدانم چه وصله ای است که نه قدیمی میشود ونه زنگ میزند............

وایییییییی فدایی داری رفیق!!!!!!!!!!
پاسخ:
چاکرتم داداشیییییی
جالب بود..!
سلام

جالب بود

خوش حال میشم به وب کمی تا قسمتی شاعرانه ی من هم سر بزنید

موفق باشید
احسنت
ماهم با جنابعالی در دل کردیم و سر درون گفتیم که حال و روزم اینگونه شده.
باور کن وقتی بهش فکر می کنم که چقدر به پات موندم به خودم لعنت میفرستم.
بیخیال
گذشته ها گذشته
به مدتی قبل فکر کنی منو میشناسی
یاعلی
پاسخ:
خوب میشناسمت
به بچه بازی و دو رو بودنت لعنت بفرست حاجی
منم وقت چرت و پرت گفتن با آدمای بی کارو ندارم
لطفا تو وبلاگم شعرو ور ننویس عزیزم
آدمی که هم خدا رو بخواد هم خرما حقشه
اما
در کل
ایشاالله موفق باشی
ما الهی شکر کینه ای نیستیم
یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">