پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ق.ظ

دردم...

درد من تنها و تنها برای من است
تو نه میتوانی حسش کنی و نه تحملش
اما میتوانی با بودن در کنارم تحملش را برایم آسان کنی
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۶)

  • سجاد عبدی
  • طلب حلالیت..
    خدانگهدارتان
    پاسخ:
    ya hagh
  • ابوالفضل قناد
  • نازک نارنجی شدی!
    یا حبیب من لاحبیب له...
    درد من ؛
    درد من است
    اینطور نیست؟
    سرد و زمستانی ام
    یخ زده ام
    اما بمان کنارم
    نمیدانی این چند انگشت هر چند سرد تو چقدر گرمم می کند
    بمان
    درد دوایی ندارد جز بی دردی ..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">