پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۳۲ ب.ظ

عید یا عزا...

وقتی افراط

به حد اعلا برسد

شب عید را هم به عزا میگیرند

  • محمد علیزاده

نظرات  (۱۱)

هیییییییییی
چی بگم؟
سلام عزیز
عید بر شما مبارک
شب عید عزا گرفتن منظور به فاطمیه ست؟
نظر شخصی حقیر اینه نمیشه تو عید نوروز روضه رفتن یا روضه گرفتن یا عزا
واسه من نمک زندیگیه...
اما خب عام مردم رو نمیتونی بگی عزاست و عید تعطیل...
البته شهادت حضرت زهرا س هم به روایت اول هم به روایت دوم از "معصوم"نقل شده...
صد در صد باید حرمت ها رو نگه داشت...
حضرت اقا هم دیدید در صحبت های نوروزی راجع به این مسئله...
اما مهم ترین نکته عید امسال این بود که:
" با تقارن یا نزدیکی ایام فاطمیه خیلی از مردم کشورمون با توسل به حضرت زهرا س سال خودشونو تحویل کردند"
این قشنگه به نظرم...

"خسته نیاشی داداش"
وقت به خیر...
پاسخ:
نه
من سرباز مادریم
عید که تو فاطمیه اول نبود!
  • حسام محرابیان
  • فک کنم وقتی اکثریت حواسشون به دو دهه عزاداری مادر نیس،
    حرف شما اشتباه و لازم به گفتنش نیست...

    در ضمن گریه برا ایمه جنسش با همه ی عزاداری ها فرق داره...
    البته در مورد روز عید و سه چهار روز بعدش حرفتونو رد نکردم ، فقط به نظرم لازم به گفتنش نبود !


    پاسخ:
    بابا
    من خودم عاشق مادر صاداتم نوکرشم هستم
    سال نو که تو فاطمیه اول نبود!
    افراط آدم رو از اون ور میندازه احسان جون
  • مسجود رحمانی
  • بنظر بنده حقیر این است که هم عزا بگیریم به موقع و هم عید
    چه اشکالی داره عید را یه خوبی برگزار کیم ولی حرمت فاطمیه رو هم نگه داریم؟؟؟
    حالا شاید نیازی نباشه که موقع سال تحویل هفت یسن بچینیم و دور اون هروله کنیم!

    سلام رفیق

    خیلی مخلصیم

    در جوار کریمه اهل بیت دعاگوی حضرتعالی هستیم

    پاسخ:
    سلام استاد
    عامو جون التماس دعا

    قرار بود نرنجی ز خار هم... اما...
    به چادرت ننشیند غبار هم... اما...

    قرار بود که تنها تو کار ِخانه کنی
    نه این که سینه سپر، پیش تازیانه کنی

    فدای نافله ات! از خدا چه می خواهی؟
    رمق نمانده برایت...شفا نمی خواهی؟

     

    در این ایام ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نکنید

    سلام
    یه خواهش دارم
    لطفا تو وبلاگم بیایید قسمت دانلود
    مداحی اولی که گذاشتم را دانلود خیلییییییییی قشنگه
    اگه تا اخر گوش دادید بد بود فحشم بدین
    خوبه
    ولی حتما تا اخر بشنوید خیلی خوبه
    نظرتونم پایینش بزارین
    سلام :) با تاخیر سال نو مبارک 

    امیدوارم امسال تو هر شرایطی به داده و نداده اش راضی باشین و با آرامش زندگی کنین :)

    یه جایی رفتم یه نفر میکروفون دستش بود گفت عید زردشتیا رو چسبیدن ! ... مزخرف ترین حرفی بود که درباره این تقارنی که میشد خیلی ازش استفاده های قشنگ کرد، شنیدم

    فقط میشه همینو گفت :

    اسلام به ذات خود ندارد عیبی 
    هر عیب که هست از مسلمانی ماست  . 


    پاسخ:
    احمق زیاد هست
    رونمایی از آقای علیزاده 93 هم مبارک :)
  • ابوالفضل قناد
  • تو اول ایام فاطمیه را یاد بگیر
    و بعد هم واژه ی افراط را
    احمق آن است که خطای خود را
    اینگونه توجیه کند
    پاسخ:
    هه
    تند نرو حاجی
    عید تو فاطمیه نبود

    خدایـــــــــــــم را دوست دارم . . .
    همان خدایی که: دغدغه ای برای از دست دادنش ندارم
    همان خدایی که مرا در آغوش گرفته و از مسیر گل و لای عبور می دهد.
    خدایم را عاشقانه دوست دارم و می پرستم
    نه ترسی دارم برای نابودی اش و نه غمگینم در نبود
    حضورش او همیشه به من لبخند می زند
    و مرا عاشقانه دوست دارد.
    آی مردم بشنوید: که من تنها خدا برایم کافی است . . .

    سلام.بایه مطلب جدید به روز هستم.منتظر نظرات شماهستم[گل]

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">