پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۳۷ ق.ظ

آینه...

مثل دو آینه ی رو به روی هم

از من تا خودم هزاران فاصله دارم

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

ای موسای آل محمّد (ص)! از مصر خودخواهیها گریختهام

تا به سرزمین موعود پیروی شما وارد شوم. لشکریان فرعونِ نفس

درپی‎‎ام رواناند و نیلِ بزرگِ دنیا در پیش رو موج میزند. به عصای

هدایتت راه بگشا و مرا...

*

سلام و عرض ادب

دعوتید به «رازی در منتهی الیه مشرق».

گاهی اما مثل آینه می شکنم...
هزار تکه می شوم...
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    احسنت.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "
    مثل دو آینه "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/19039  
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:

    "امام صادق (علیه‌السلام): بدانید که خداوند از انسان‏هایى که دائماً رنگ عوض مى‏کنند نفرت دارد. پس از حق و اهل آن جدا نشوید."

    یا علی
    عالی بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">