پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۱ ب.ظ

پاس داری هایم...

شهید نیستم

اما تو کوچه ی دل خود را

به پاس پاسداری هایم به نامم کن

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

  • سمیه ناصری
  • متوجه نشدم ؟
    پاسخ:
    به پاس زحمات شهدا کوچه به نامشان میکنند
    منظور من هم اینه که به پاس زحماتی که من برای تو کشیدم
    تو کوچه ی دلت را به نام من بزن
  • سید امیر حسین حجازی
  • سلام مطلب بسیار مفید بود
    +امام خامنه ای :امام زمان می اید انجام مدهد یعنی چه
    بروزیم مشتاق نظراتون
  • مرتضی-الف
  • سلام علیکم

    نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار/چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم


    درهای آسمان در ماه مبارک رمضان باز است، دوستان را از دعای خود بهره مند بفرمایید.

    موفق باشید./

  • محمد حسن بشری موحد
  • یه دونه ای اخوی!
    پاسخ:
    ممنونم

    سلام     

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "
    پاس داری هایم..."
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/10627 
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "بحارالأنوار به نقل از ابن‌اسحاق: خدیجه دستیاری راستین برای اسلام بود و رسول خدا (صلّی‌الله‌علیه‌وآله) به وجود او آرامش می‌یافت."

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">