پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۳ ق.ظ

پیله ی روزگار...

من باور دارم روزی پروانه میشوم

بگذار روزگار تا میتواند پیله کند

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

  • بیست و چهار
  • من هم باور دارم
    پاسخ:
    والا...
  • ثاقب زهرا
  • میترسم اینقدر پیله کنه تا بخوام در بیام عمرم تموم بشه
    پاسخ:
    فقط خدا میدونه...

    سلام

     

    مطلب شما در "tobenvis.com"

     

     منتشر گردید

     

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

     

    توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

     

    هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :


     هر راه بجز راه تو کج خواهد شد
    بی لطف تو آسمان فلج خواهد شد
    ما منتظران اگر بخواهیم همه
    امسال همان سال فرج خواهد شد

     



    توبنویس : tobenvis.com

  • سجاد عبدی
  • هر چی خدا خواست...
    فکر کنم این " . . . " کافی باشه باری این پست...
    خدا قوت

    سلام     

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "پیله‌ی روزگار...
    "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/10578  
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام باقر (علیه‌السلام): رسول خدا (صلّی‌الله‌علیه‌وآله) در آخرین جمعه ماه شعبان برای مردم خطبه‌ای ایراد کرد. ابتدا حمد و ثنای الهی گفت و سپس فرمود: ای مردم! همانا ماهی بر سر شما سایه افکنده که در آن شبی هست بهتر از هزار ماه، و آن ماه رمضان است. خداوند روزه خود را در آن واجب کرده و یک شب نماز نافله را در این ماه برابر با هفتاد شب نماز نافله در دیگر ماه‌ها قرار داده است."

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">