پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۵۲ ق.ظ

خنده...

وقتی میخواهم بخندم
فقط به یک کلمه فکر میکنم
"دوستت دارم"
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۸)

 واین چنین خنده جز خاطراتم شد و آرزو
  • یک اخرالزمانی
  • سلام
    خداقوت
    بسیار عالی
    بروزم با طرحی جدید
    یا علی
    و چه خنده شیرین و دل نشینی میشه!

    دوستت دارم.....

    پس بخند؟

    شعر که می خوانم چشمانت را نبند!

    تو که میدانی،

    حافظه ی خوبی ندارم...

    مفهومی دو نه چند پهلو
    پس ابتدای سایت را دو مرتبه میخوانم
    دخیلک یا ابالفضل

    م.ن اشکام میریزه . البته گاهی با لبخند رو به اسمون میگم دوستت دارم با تمام بدیهام..

    احسنت

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">