پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۰۰ ب.ظ

17 رکعت نماز...

خدایا شکرت که با این وضع اقتصاد و گرونی

هنوز به همین 17 رکعت نماز زوری من راضی

خیلی خیلی دوست دارم خدا جون

  • محمد علیزاده

خدا

نظرات  (۶)

گذشته از گرانی
کربلا را عشق است...
خیلی بکر بود
استاد
khoda shokret
  • نیما عتیقی
  • احسنتم ... /.
    یا حلیم
    سلام بر شما

    ما ز یاران چشم یاری داشتیم / خود غلط بود آنچه می پنداشتیم ؟؟؟

    راستش اگه تو پستهای اجتماعی فرهنگی وبم نظر بذارید ، خوشحال میشم ...

    لباس های وطن دوستی در دهه های 1330 و 1380 را بر اساس کتاب یاد شعرهای شیرین دبستان ؛ یک قرن شعرهای دبستان – 1290تا 1390 ؛ پژوهش و گرد آوری از اکبر قره داغی ، را آماده کرده ایم و ...
    منتظر کوک های مقایسه وار و توجه تان هستیم !

    راستی متوجه نشدم چیزی از پست ؟!

    پاسخ:
    منظور معرفت خدا و بی نعرفتی من هست
  • مصطفی شالباف
  • قشنگ بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">