پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۰۱ ق.ظ

تشنگی آب...

کسی چه میداند

من فکر میکنم که

آب هم تشنه ی دیدار حسین بود

  • محمد علیزاده

امام حسین(ع)

نظرات  (۱۰)

بسیار زیبا

سلام داداش خوبم تصمیم داشتم حذف کنم ولی فعلا منصرف شدم
عالی20
سلام
 
آب هم لب تشنه ی کام حسین
عشق هم سیراب از جام حسین

شما دعوتید به خلوت عباسیه برای نوشیدن یک جام قطعه

 یاعلی مدد

احسنت

  • نیما عتیقی
  • فکر نکن یقین داشته باش .../.
  • احمد باوی زاده
  • نه بابا
    خوشمان امد
  • ✿بنـتـ الـهـدی✿
  • شاید..
    احیانا این پست چند روز پیش "عین لام" نبود؟!!!
    پاسخ:
    اگر استاد ارجمندم هم این پست رو نوشتند اطلاعی ندارند
  • مصطفی شالباف
  • چه فایده این آب مگر وقتی عباس را دید چه کرد

    غیر از این بود که رفیق نیمه راه شد

    دلگیرم از آب

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">