پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۶ ق.ظ

وقتی که تو پشت خطی...

موبایل برایم خوش صداترین پرنده ی دنیاست

وقتی که تو پشت خط باشی

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۸)

حتی اگر سکوت کنی
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • گزارش تصویری
    همه جا شیرین بود، کارگاه آبنبات سازی بجنورد

    http://atraknews.com/new.aspx?id=16333
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • واقعا وقتی تو پشت خط باشی بهترین صدای دنیاست

    احسنت..

    و ای کاش همیشه خوش صدا باشد..

    بیا روی این سنگ بزرگ

    ...صد سال گذشته است. همه در آن دشت حاضر شده‌ایم. جارچیان صدا می‌زنند: «هر کس عید قرن پیش را دیده است، بیاید». هیچ کس نیست....



    ادامۀ مطلب و داستان عجیب فراموشی انسان را در "رازی در منتهی الیه مشرق" بخوانید.
    حالا مگه پرنده ها خیلی خوش صدان ؟!
    به به..

    سلام       

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    وقتی که تو پشت خطی..."
    "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/14672  
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام رضا (علیه السلام): به خداوند خوشگمان باش؛ زیرا خداوند می فرماید: من نزد گمان بنده مومن خویش هستم، اگر به من خوش گمان باشد، به خوبی با او رفتار می کنم و اگر به من بدگمان باشد، به بدی با او رفتار می کنم."

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">