پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۲۷ ق.ظ

تصادف با خیانت...

پایش لنگ میزد
دستش هم شکسته بود
این حکایت عشقی است که از تصادف با خیانت ها صدمه دیده است
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • تامل برانگیز!!

    سلام..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • سید علیرضا
  • سلام
    اولین بار بود به وبت می اومدم واقعا کلمه های قصاری که می نویسی قشنگن و پرمحتوا
    موفق باشی
    پاسخ:
    ممنونم 
    لطف دارید

    سلام محمد..

     

    خوبی؟برگشتی/خوش اومدی/خیلی خوشحال شدم

     

    ببخش چن روزی در گیر کارام بودم م م

     

    پستت مثل همیشه حرف نداشت..

    پاسخ:
    ممنونم

    سلام

    مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

      هدیه توبنویس به شما وبلاگنویس گرامی :


     گفتم به گل زرد چرا رنگ منی
    افسرده و دلتنگ چرا مثل منی
    من عاشق اویم که رنگم شده زرد
    تو عاشق کیستی که هم رنگ منی


    توبنویس : tobenvis.com

  • نرگس روزبهانی
  • خواهش می کنم به بلاگ من سر بزنید وبا ارسال کامنت از پست اخرم حمایت کنید.
    ممنون
    پاسخ:
    حتما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">