پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲ ق.ظ

معرفت دل تنگی ات...

خوش حالم که دل تنگی ات

معرفت تو را نداشت

او هر شب به من سر میزد

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۹)

گزارش تصویری
سفری به ایوب پیغمبر


http://www.atraknews.com/new.aspx?id=15494
هی
چه جمله های غمگینی
ولی زیبا
معرفتشو عشقه

سلام       

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"معرفت دل تنگی‌ات...
"
با آدرس:  http://harfeto.ir/?q=node/13604
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"از امام رضا (علیه‌السّلام) درباره منزلت حضرت معصومه پرسیده شد، فرمودند: هر که او را زیارت کند اهل بهشت خواهد بود."

یا علی

وایییییییییییییییییی

خیلی قشنگ بود..

در ضمن من با اجازتون از نوشته ها تو وبای دیگم استفاده کردم

 

سلام

مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستی

توبنویس : tobenvis.com
ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها تمام من تاول زده از آشی که نخورده ام !
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • عکاسش کیه؟
    حال به غیر عکستون که به چشم برادری قشنگ و متفاوته
    عکاسشم واقعا عکس قشنگی گرفته
    احسنت
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • خوانده بود :
    “زیر باران باید رفت”
    فکر می کرد :
    زیر باران باید ، رفت !”

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">