پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۵ ب.ظ

مترسک من...

ایستاده ام کنار مترسک

با دستانی باز به پهنای نگاهش

حسرت میخورم به او زیرا

دنیای او سبز است و دنیای من سیاه؛

مرگ او به دست آفت هاست

و مرگ من به دست دوستانم


  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۸)

  • فرشته ابراهیمی
  • واقعیت همینه
    پاسخ:
    are

    سلام

     

    مطلب شما در "tobenvis.com"

     

     منتشر گردید

     

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

     

    توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

     

    هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

     

    امام صادق علیه السلام فرمودند:

    لایَکْمُلُ إیمانُ الْعَبْدِ حَتّى تَکُونَ فیهِ أرْبَعُ خِصالٍ: یَحْسُنُ خُلْقُهُ، وَسَیْتَخِفُّ نَفْسَهُ، وَیُمْسِکُ الْفَضْلَ مِنْ قَوْلِهِ، وَیُخْرِجَ الْفَضْلَ مِنْ مالِهِ؛

    ایمان انسان کامل نمى گردد مگر آن که چهار خصلت در او باشد:
    اخلاقش نیکو باشد، نفس خود را سبک شمارد، کنترل سخن داشته باشد، اضافى ثروتش حق الله ، حق الناس را بپردازد.

    امالی طوسى : ج 1 ص 125.



    توبنویس : tobenvis.com

    عجب سرنوشتی!
    پاسخ:
    واقعا...
     آی گفتی
    و مرگ من به دست دوستانم 
    پاسخ:
    ma ke bad choubesho khordim
    حسرت نخور
    غصه نخور
    این چیزا ارزش نداره
    البته من خودم نارفیقی دیدم و کلی غصه خوردمااااا
    ولی کلا...:|

    پاسخ:
    تعداد نارفیقام داره بیشتره رفیقام میشه...
    با تشکر از ارسال مطلب شما به سایت "نقل قول"
    مطلب شما با لینک زیر درج گردید:
    http://www.naghleghol.ir/index.php/harfedel-2/1143-%D9%85%D8%B1%DA%AF-%D9%85%D9%86-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

    سلام     

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "مترسک من...
    "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/11079 
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام حسن (علیه السّلام): این که نیاز سائل را برآوری و هر چه داری ببخشى."

    یا علی
    آخ آ[ واقعا محمد جان منم تعداد اونا که باید پیشم باشن اما نیستن خیلی زیاد شده وقتی اونا مارو میخواستن کناره همشون بودیم حالا اونی که ازش انتظارموندن نداشتم کنارن مونده بنازم این دنیای نامردو          
                                                   :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">