پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ب.ظ

طوفان...

تمامی پرواز ها به مقصد دلم لغو شدند
نزدیکی های من طوفانی به پا شده
مراقب باشید
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۷)

سلام
این جملات برای خودتان است؟
البته که زیباست و دستتان درد نکند.


عرض ارادتی به پیشگاه دردانۀ ابی عبدالله(علیه السلام) خانم رقیه(س)...

صلی الله علیکِ یا سیدتی و مولاتی یا رقیه...

در خدمتم.

پاسخ:
سلام اخوی
بله جملات مال حقیر هستند
نظر لطقتون هست.
  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • ولی ما عاشق زدن به دل طوفانیم.....
    پاسخ:
    شما بزرگوارید
    امیدوارم حداقلاگه طوفانی شده، به باران منجر بشه!
    پاسخ:
    انشاالله

    سلام

     

    مطلب شما در "tobenvis.com"

     

     منتشر گردید

     

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

     

    توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

     

    هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :


     در میکده گشودند

    خدایا مپسند

    که درین بزم و طرب ما

    سوی تقوا نرویم . . .

     



    توبنویس : tobenvis.com

    یا جمیل
    سلام
    طاعاتتون قبول و رمضانتون پر از نور معرفت

    جالب و بدیع بود :)
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام     

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "طوفانی در همین حوالی
    "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/10385  
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "پیامبر خدا (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): رمضان را رمضان نامیده‌اند چون گناهان را می‌سوزاند."

    یا علی

    سلام مطلب شما درسایت  مرکزی استان سیستان و بلوچستان (همه با هم )با ذکر منبع درج شد .

    لینک مطلب شما:

     http://baham91.ir/?p=4201

    درصورت به روز رسانی لینک مطالب خود را برای ما ارسال نمایید

    منتظر مطالب ارزشمند شما دوست عزیز هستیم

    گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن
    گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن


    گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
    گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">