پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۹ ب.ظ

تیر خلاصی...

دست و پای دلم بد طور شکسته

بیا با یک گلوله خلاصش کن

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

  • لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
  • پاسخ:
    منتظر نظرات سازنده ی شما هستیم
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • ✔اگر ♥شَهیــ ـ ـ❀ـ ـ ـد♥ نشوم لاجرم خواهم {مُــ✘ــرد} پس در قنــ ـ❤ــوت هایــ م میگویــ م

    ˙·٠•●♥اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک ♥●•٠·˙

    سلام
    به روزم ومنتظر نظرات خوبتون.

    پاسخ:
    ما هم منتظر نظران سازنده ی شماییم
  • سمیه ناصری
  • :((
    پاسخ:
    والااا

    سلام

     

    مطلب شما در "tobenvis.com"

     

     منتشر گردید

     

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

     

    توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

     

    هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :


     

    چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم

    جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم

    روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا

    کی شود با رطب وصل تو افطار کنم . . .

     




    توبنویس : tobenvis.com

    سلام     

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "تیر خلاصی...
    "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/10422 
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "پیامبر خدا (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): درهای آسمان در نخستین شب ماه رمضان گشوده می‌شود و تا آخرین شب آن بسته نمی‌شود."

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">