پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۰ ق.ظ

کوله بار رفتنت...

انقدر می مانی تا عاشق شوم

بعد کوله بار رفتنت را میبندی!!

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۸)

  • ثاقب زهرا
  • بسیار زیبا و پر معنا
    پاسخ:
    ممنونم
  • فرزند آدم
  • نامردیه ..
    پاسخ:
    آره واقعا...
  • رها پاک سرشت
  • دلم کمی محرم میخواست..

    خدا گفت:

    قدر زود تر

    می آید آمده باش!

    تا شب قدر وقت داری....

    ضامن پیدا کنی برای دلت...

    کلا بعضی ها این مدلی اند!!!!!!!!
    پست پر مغزی بود...ممنون
    پاسخ:
    لطف دارید
  • یگانه مهاجر
  • :-(
  • سید سعید باباییان
  • ***سلام همسنگری...
    با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)

    و شاید بسته بودی
    شاید تو مسافر بودی و من
    نمی دانستم
    به هر حال رفته ای 
    و من را نیز با خودت بر ده ای
  • فرشته ابراهیمی
  • خب قبل از اینکه عاشق شوی خودت بهش بگو کوله بارشو ببنده. مثلاً بگو دیرت نشه یه وقت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    پاسخ:
    دل دیگه
    اختیارش که دست خودت نیس!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">