پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۶ ق.ظ

حک واژه ی...

وقتی تو نیستی
غریبانه زیستن کار من است
پس بیا ، غریبی را در دو واژه ی
دوستت دارم حک کن
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۶)

  • یگانه مهاجر
  • سلام
    من یه مدتی نبودم عاشق شدیااااااا!!!:پی
    شکست عشقی هم خوردی گمونم :پی
    پاسخ:
    نه بابا
    ما یه عشق داریم آن هم حسین است
  • غریب غربت
  • رمضان ماه حسینی شدن است 
    رمز آن ماه حسینی شدن است . 


    در تشنگی های رمضان از عطش اطفال حسین یادمان نرود . 

    اب خواهیم دید و نخواهیم نوشید 

    و خواهیم گفت 

    سلام بر ابالفضل 

    و در سفره ی افطار 

    وقتی اب بدست می گیریم تا عطشمان را فرو نشانیم 

    بگوییم 

    سلام بر لب عطشانت یا حسین 

    مینوشم به یاد لب عطشانت 


    کاش این رمضان مهمان خیمه ی پنهان همیشه حاضر باشیم . 


    اللهم عجل لولیک الفرج

  • رقیه نادری
  • اجرت با امام حسین
    پاسخ:
    انشاالله
    ممنون
  • فرشته ابراهیمی
  • سلام . متن هایی که مینویسید نوشته خودتونه؟؟؟؟ 
    مثل همیشه زیبا مینویسید.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    بله
    نظر لطفتون هست

    سلام

     

    مطلب شما در سایت "tobenvis.com"

     

     منتشر گردید

     

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

     

    توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

     

     

     

    توبنویس : tobenvis.com


    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "حک واژه ی...
    "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/10126  
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام صادق (علیه‌السّلام) در دعا در هنگام حلول ماه رمضان گفت: [خدایا] بر محمّد و خاندان او درود فرست و دلم را به مقام والای خودت مشغول دار و محبّتت را سوی آن فرست، تا در حالی دیدارت کنم که از رگ‌های گردنم خون بیرون می جهد."

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">