پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۴۹ ق.ظ

مسئول...

مسئول بی لیاقت
آتش بی شعله ای بیش نیست
هر چقدر هم میخواهد نفوذ داشته باشد
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۳)

سلام

 

مطلب شما در سایت "tobenvis.com"

 

 منتشر گردید

 

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

 

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

 

هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

 

خداوند عزّ و جلّ فرمود:

یا مُوسى! ما اُریدَ بِهِ وَجْهى فَکَثیرٌ قَلیلُهُ وَ ما اُریدَ بِهِ غَیرْى فَقَلیلٌ کَثیرُهُ؛

اى موسى! آنچه که به خاطر من و خالصانه انجام شود، اندکِ آن هم بسیار است. و آنچه به خاطر غیر من انجام گیرد، بسیارِ آن هم اندک و ناچیز است.

بحارالانوار ، ج 74، ص 36.



 

توبنویس : tobenvis.com

آخ آخ من امروز با یکی از این موجودات! ملاقات داشتم!!!تا همین چند دقیقه پیش داشتم میسوختم!!!!
پاسخ:
موجودات فوق العاده
احمق
بیشعور
از خود راضی
متکبری هستن
حالا مخاطب خاص ما فکر میکنه همه آدم بدن خوش آدم خوبه!!
جلوتم یه طور پشت سرت یه طور دیگه!!
خدا بزرگه داش
اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">