پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۷ ق.ظ

سهم من از تو...

پا که بر روی کفشم میگذاری و رد میشوی

اصلا ناراحت نمشوم

بگذار این سهم من از تو باشد

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

سلام

خدا قوت

امام على علیه السّلام فرمودند:

لاتَطلُب سُرعَةَ العَملِ وَ اطلُبْ تَجویدَهُ؛ فَإنَّ النّاسَ لایَسألونَ فی«کَمْ فَرَغَ مِنَ العَمَلِ»؟ إنَّما یَسألونَ عَن جَودَةِ صَنعَتِهِ؛

به دنبال سرعت در انجام دادن کار مباش ، بلکه کیفیّت خوب را بجوى . مردم نمى پرسند: «در چند روز کار را به پایان برده است؟» بلکه در پى خوبى و نیکویى محصول کارند .

شرح نهج البلاغه ، ابن ابى الحدید ، ج 20 ، ص 267




توبنویس : tobenvis.com

  • رها پاک سرشت
  • نمی‌دانم چگونه باید گفت از عشق؛
    چه باید گفت از درد؛
    ولی حسین حسین گفتن، رو به سوی عاشقانه‌ترین لحظه‌ها
    یعنی که تنها تو را دوست دارم            
    بندار پایت را که حس خوبی دارم از این با تو بودنم

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "سهم من از تو...
    "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/9699  
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام باقر (علیه‌السّلام): هرگاه دوران [حکومت] ما فرا رسد و مهدیِ ما (علیه‌السّلام) بیاید، شیعه ما از شیر دلیرتر و از سرْنیزه برنده‌تر خواهد بود. دشمنِ ما را پایمال می‌کند و بر چهره‌اش سیلی می‌زند، و این آن هنگام است که رحمت و گشایش خدا بر بندگانش فرود آید."

    یا علی
    سلام.عالی بود.قلمتون حرف نداره.ممنون میشم به وبم سر بزنید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">