پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۴۳ ب.ظ

وحشت سقوط...

عاشقی که تکیه گاهش نگاه توست

همواره در وحشت سقوط  است!!

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

نگاهت رو ازم برداری نابودم....
راستی میدونم
شب کنکور الان دیگه خوابی
ولی برات آرزوی موفقیت دارم
چه نوع سقوطی؟؟؟
سقوط آزاد ؟؟؟؟؟
پاسخ:
che behtar soghoute azad bashad
  • مسعود مرواری
  • من پشت کردم به دنیا ، تا رو به تو سجاده بندازم
    سلام دوباره بروزم لطفا سری بزنید 
  • غریب غربت

  •  تلخی فراق را به جان می خرم 

     تا با دست انتظار 
     

     شیرینی وصال را به کامم بریزند . 

     دلم می رود به خیال تماشایت 

      
     تمنایت می کنم ای منتهای ارزوها 

     دریاب مرا که بی تو من مردابم 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">