پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹ ق.ظ

رها شدنم...

من رها شده ام

از قطعی بودن حکم ، از بیگانه حاکم

من رها شده ام

از زندگی ، از خودم ، از تو


  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۳)

رها شده ام

  • مسعود محسنی نیا
  • خنده خنده خنده خنده...
    جالب بود
    سلام قالب مبارک
    به کنکور نزدیک می شی اقا محمد
    دعا می کنم خوب بدی و چیزی که می خوای قبول شی
    پاسخ:
    سلام زهرا جان
    ممنونم
    ایشاالله جمعه تمام میشه
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">