پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵ ق.ظ

دار زدن سکوت...

تا دیروز شعارم این بود

که وای بر روزی که تنها راه اثبات بی گناهی بشود سکوت

اما امروز میخوام سکوتم رو دار بزنم

منتظر حرفای دلم باشید...

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۴)

  • نیما انصاری
  • درود فراوان بر رفیق سایبری مان!
    آقا یه مطلب طنز گذاشتم تو وبلاگ ! البته اگه ببینم استقبال شده ادامه ش میدم :)
    متشکر از لطفتون.
    در ضمن نیمه شعبان رو هم تبریک میگم. یامهدی ادرکنا
    یاعلی
  • یگانه مهاجر
  • چه شود بیاید آن روز که به تو رسیده باشم / به هوای دیدن تو ز هوا رهیده باشم

    همه عمر من به یاد تو گذشته نازنینا / نکند که من بمیرم و تو را ندیده باشم . . .

    (به امید ظهورش ، میلاد آقا مبارک)



    سلام...ببخشید چرا من نمیتونم هیچ کدوم از پستای شما رو ببینم؟!!! فقط عنوانش رو میشه دید!!!
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    قبلا این مشکل بوده
    اما برطرف شد!!
    ریفرش کنیید شاید درست شد!!
    منتظر حرفهای دلت می مانم
    چرا  که سکوت را که دار بزنی  آه و ناله های زخم هایش بلند می شود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">