پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۱ ب.ظ

حسادت رفیق...

فهمیدم حسادتت رفیق
از رقابت رقیب خطرناک تره!!
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۱۰)

اره واقعا..منم به خاطر همین خیلی ضربه خوردم
دقــــــیـقا...
راس میگید...من اینو تازه فهمیدم!!! و چه دردناکه...
اخ.................
ای دوستان مثل اسکناس بودند....
اونوقت میتونستیم جلوی نور بگیرمشون و واقعی ها رو تشخیص بدم.
منظورم اقا محمد نیست...
قابل توجه خیلی از دوستان هیئت،البته اونی که باید بفهمه فهمیده
بر نا رفیقان شرم باد
  • سید امیر حسین حجازی
  • سلام یه پست جدید از نظر خودم زیبا گذاشتم دیدگاه شما چسیت
    در پناه خدا

    اقا محمد.........
    به زبانت بیاموز هر کسی ارزش جواب دادن ندارد.
    وقتی رفیق از رقیب جلو می زند
  • شهید گمنام
  • سلام ...
    دعوت میکنم آخرین روز نوشت سید رو مطالعه کنید.
    با نظرات خودتون سید رو دلداری بدهید.

    یاعلی

    پانوشت: شهادت امام موسی کاظم (ع) تسلیت باد
    معلومه ابلیس زیاد گوش میدی داش؛ 
    احسنت
    موافقم
    این پهلوی منو میبینی تیکه تیکه است از نا رفیق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">