پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۵۱ ق.ظ

تولید برق...

اگه وقتی شبا میخوابم،توی بالشتم
توربین بذارن برق کل ایران خودم تنها
تامین میکنم!!!
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۴)

  • سید میلاد موسوی
  • .:: به نام یکتا دادار ::.
    درود به شما؛
    امیدوارم حالتان خوب و زندگی به کامتان باشد؛
    گردهمایی شماره 1 با موضوع نوجوانان و انقلاب اسلامی ایران | دیدگاه شما چیست

    اگه منم بیام کمکت فک کنم بتونیم همه دنیا رو برق بدیم
    منظورت اشکه عزیزم ؟
    پاسخ:
    چی؟
    چه ربطی داره؟
    نه عزیزم
    منظورم به خاطر اشک ریختن زیاده که برق تولید میشه؟
    حسن تعلیلتو متوجه نشدم!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">