پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۸ ب.ظ

فاصله ی من...

بین فاصله ی
خودم و خدای خودم گیر کرده ام
  • محمد علیزاده

خدا

نظرات  (۹)

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک!
مهم این است که انقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی، وگرنه  دهان هر نامردی بوی گند (دوستت دارم و برادرمی و داداشمی )میدهد.
واما ده ها سوال بی پاسخ،که به کدامین گناه ،امان از طهمت، ان هم طهمتی که به خاطره بدی نکردنت باید یدک بکشی.
سکوت...........................
سکوت چقدر با معناست اما وقتی میبینی به خاطره کاری که نکردی بهت طهمت زدن چقدر این سکوت تلخ میشه.
اه که یک ماه است بقضی در گلویم گیر کرده،گویی دارد خفه ام میکند.
پیر مغان سزای عمل زود میدهد
تا توبه کرده ام به خمار عذابم کرد
غریبه . . .
چون که راحت گناه کردیم .  . .
  • سفیـــر نـــور
  • سلام
    ممنون که اومدین.....
    و ممنون از نظرتون
    دعامون کنید
    یازهرا
    توی هیچ کوچه ای نیستی
    و پشت بام هم مرا ب تو وصل نمی کند ..
    دارم بین خودم و خدای خودم دائم فاصله می زنم 
  • حامیان دکترسعید جلیلی
  • سریعا به ما سربزنید

    سلام.. تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتون در "حرف تو"

    فاصله ی من"
    "

    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/8363

    در این سایت انتشار یافت.

    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

    هدیه سایت حرف تو به شما:

    امام خامنه ای: آن‌چه در درجه‌ى اول اهمیت قرار دارد، این است که اهتمام همه‌ى مردم، نخبگان مردم و مسۆولان گوناگونِ بخش‌هاى مختلف این باشد که رئیس جمهورى انتخاب شود که بتواند گره‌هاى زندگى مردم را در دوران کنونى باز کند؛ وظایف این دوره را بشناسد و با قوت و اقتدار به آن عمل کند.

     

    یا علی

    فاصله من  خودم و خدا خود گناهکارم هست
    بی تعارف خودم رو عرض می کنم بلا نسبت شما

    پاراگراف حواست بش باشه
    مسعودخفه نشی          هه هه هه


    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">