پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۴۱ ق.ظ

خورشید هنوز از خواب بیدار نشده...

خورشید طلوع میکند

اما خورشید هنوز از خواب بیدار نشده

مردم اشتباه میکنند نماز هنوز  قضا نشده!!

  • محمد علیزاده

خدا

نظرات  (۱۲)

بسیار تامل حقیر را برانگیختید با جمله فوق

سلام دوست عزیز...مطلب قشنگی بود...آپم...اگه تشریف بیاری خوشحال میکنی...یا علی
و له الحمد
سلام
امیدوارم در مسیر زندگی نا متناهی خود سری رو به بالا داشته باشید و دیده ای به افق.
بنده کمین خواستار تبادل لینک با وبلاگ شما هستم. من به اقتضای شخصیتم پر رویی کرده و شما را لینک کردم.
شما نیز اگر افتخار دادید و وبلاگ این کمین در شان وبلاگتان بود ما را اضافه بفرمایید.
در سایه سار محبت الهی
احسنت
مثل همیشه عالی ..!
یاعلی
سلام خوبی؟
خسته نباشی !
اومدم بگم با پوستر شب آرزو ها بروزم !
امیدوارم خوشت بیاد !
نظرتم راجع به طرح بگو ؛ دوس داشتی هم لایک کن ! مرسی
منتظرتم !!!
یا علی.
راستی دوس درای تبادل لینک کنیم؟

سلام علیکم

همه نوشته هایتان زیبا هست.

موفق باشید./

سلام

I checked my pocket, I foun nothing,

I checked my wallet, I found few coins.

then I checked my heart I found a dear friend like you and I realised how rich I am.


جیبهایم را گشتم ،چیزی ندیدم.
کیف پولم را گشتم چند سکه در آن بود.

بعد در قلبم نگاه کردم یک دوست خوب مثل تو در آن یافتم و فهمیدم که چقدر من ثروتمندم.

موفق باشید./

شما هم لینک شدین
... /.
به خدا دارم دیوونه میشم ... /.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">