پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۲۸ ب.ظ

سخن عشق...

نهان هرچه را باشد زمانی

چه باشد ظلم مسند، مهربانی

نباشد عشق در دنیا پدیدار

گر او را از بشر دانی و خوانی

عمرت را پی عشق نرنجان

که در آنی به سر آید جوانی

ولی افسوس دانم این سخن را

تو همچون میخ در سنگش بدانی

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۱۵)

طرح های عین لام همیشه زیبا هستن!
پاسخ:
چه ربطی به عین لام داره؟!!!
  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • سلام اخوی سری هم به ما بزن
    مدتیست مستفیظ نمیکنید...
    "که در آنی به سر آید جوانی"
    عالی مینویسید همیشه !
    یاعلی

    سلام دوست عزیز...واقعا بهتون تبریک میگم، وب قشنگی دارین...خیلی دوست دارم با شما تبادل لینک کنم...اگه دوس داشتین من با عنوان پستوخانه سبز من لینک کنین و بعدش یه ندا بهم بدین تا با افتخار لینکتون کنم...اگه به وبم سر بزنید میتونین از تبادل لینک هوشمند هم استفاده کنین...منتظرتون هستم ...موفق و سبز باشید...یا علی

    سلام

     

    مطلب شما در سایت "tobenvis.com"

     

     منتشر گردید

     

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

     

    توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

     

    هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

     

    امام هادی علیه السّلام فرمودند:
    من کان علی بینة من ربه هانت علیه مصائب الدنیا و لو قرض و نشر؛

    هر که بر طریق خداپرستی محکم و استوار باشد، مصائب دنیا بر وی سبک آید، گر چه تکه تکه شود.

    تحف العقول ، ص 511


     

    توبنویس : tobenvis.com

     

    سلام دوست عزیز...بابت موافقت شما با تبادل لینک و ثبت وبلاگ من در وب پرمحتواتون واقعا ممنونم..اما یه خواهشی از شما دارم ...بی زحمت منو با نام پستوخانه سبز من لینک بفرمایید...بازم ممنون و یا علی
  • نرگس روزبهانی
  • چه طرح زیبایی است کتیبه ی بالای سرتان!
    سلام
    به منم سربزنین و اگر دوسداشتین لینکم کنین
    الان اپم با کلیپ نقد جدایی نادر از سیمین
    این هم وبلاگ دیگرمه:nokar72.blogfa.com
    یا منتقم انتقم
    سلام
    به منم سربزنین و اگر دوسداشتین لینکم کنین
    الان اپم با کلیپ نقد جدایی نادر از سیمین
    این هم وبلاگ دیگرمه:nokar72.blogfa.com
    یا منتقم انتقم
    سلام ...

    در شب آرزو ها نگاه گرمتان را به مطالب وبگاه بنده نیز نظاره گردانید.
    منتظر نظرات و امتیاز دهی شما دوست گرامی هستم.

    یاعلی
    سلام وبلاگ زیبایی داری همکارعزیز
    (محسن یگانه)
  • نرگس روزبهانی
  • لینک شدید
  • مصطفی شالباف
  • سلام
    آفرین
    قشنگ بود

    سلام

     

    مطلب شما در "حرف تو" منتشر گردید

     

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

     

    حرف تو جایی برای نخبگان وبلاگنویس

     

    هدیه حرف تو به شما افسر جنگ نرم :

     

    امام باقر علیه السلام فرمودند:
    ما یُبالی مَن عَرَّفَهُ اللَهُ هذا الأمرَ أن یکونَ عَلی قُلَّه جَبَلٍ یَأکُلُ مِن نَباتِ الارض حتّی یأتیَهُ الموتُ ؛

    کسی که خداوند او را با این امر امر امامت در عهد غیبت آشنا ساخته، او را چه باک از این که در قله کوهی زندگی کند و از گیاه زمین ارتزاق کند تا مرگش فرا رسد.

    بحارالانوار، ج64، ص154

     


    عکسایی بزارید

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">