پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۴۶ ب.ظ

تقصیرکار...

از دست همه خسته شدم
البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۴)

بریدن از همه مقدمه اش خستگیه فک کنم
تازه وقتی ببری
متوجه

یا رفیق من لا رفیق له

می شیم!
جدأاا خیــــــلی جالـــب بود !!!!!!!!!
شاید همه این طور شده باشند نمیدونم چی شده
من که ......

خیلی خوب بود!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">