پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱ ق.ظ

پایان عشق...

مرگ نقطه ای ندارد

تا پایانی بر این زندگی باشد

اما عشق...

پایان.

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۶)

  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • آه از پایان عشق.........

    سلام.. تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتون در "حرف تو"

    "
    پایان عشق"

    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/6506

    در این سایت انتشار یافت.

    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

    هدیه سایت حرف تو به شما:

    آیت الله بهجت(ره): استغفرالله ربی و اتوب الیه ..............اگر میخواهید در کارتان گره نیفتد و موفق شوید تا میتوانید استغفار کنید. "اگر اثر نکرد جوابگویش من هستم."

     

    یا علی


     سلام 

     هرکس که گدای حیدره بسم الله 

     بفرمایید خلوت عباسیه . شادی دل حضرت صدیقه الشهیده نوشتم 

     یا علی مدد 

    اما عشق آغاز است
    با سلام مطلب شما در سایت  زاهدانه درج شد لینک مطلب
    http://zahedaneh.ir/?p=15116
  • پیـــرو رهبـــرے
  • جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و گفت سه قفل در زندگی ام وجود دارد و سه کلید از شما می خواهم.

    قفل اول اینست که دوست دارم یک ازدواج سالم داشته باشم.

    قفل دوم اینکه دوست دارم کارم برکت داشته باشد.

    قفل سوم اینکه دوست دارم عاقبت بخیر شوم.

    شیخ نخودکی فرمود

    برای قفل اول، نمازت را اول وقت بخوان.

    برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان.

    و برای قفل سوم نمازت را اول وقت بخوان.

    جوان عرض کرد: سه قفل با یک کلید؟؟!

    شیخ نخودکی فرمود نماز اول وقت شاه کلید است!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">