پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ق.ظ

حرف دل...

حرف دل اگر در دل بماند

میشود درد دل

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۶)

موافقم
من که نمی تونم تو خودم نگه دارم
اگر هم بیرون بریزیم
می شود مایه ی ضعف ما پیش دیگران...!
فقط گاهی./
درد   درد     درد         درد
درد    درد    درد   در د         درد
دیگر  دردانبار شده ام
درد دارد درد دل ناگفتنی...
آنهایی که فقط تویی شنوایشان..

با سلام و خدا قوت

از ارسال مطلب شما به سایت حرف تو ممنونیم

 مطلب شما در سایت حرف تو انتشار یافت

هدیه سایت حرف تو به شما:

حضرت علی (ع)

 اگر کسی را به هنگام گناه دیدی فردا روز او را به چشم یک گناه کار نبین ، شاید سحرگاهان توبه کرده باشد

با سلام مطلب شما در سایت زاهدانه درج شد لینک مطلب http://zahedaneh.ir/?p=15605
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">