پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۳۰ ب.ظ

خستگی...

خسته ام
مثل شاخه ی خشکیده ی درخت
که تحمل ِ پای ِ گنجشک را هم ندارد

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۲)

از خستگی گذشته
کار به مرگ نرسد!
البته خدایی ناکرده
  • مرتضی امیرحسینی
  • سلام علیکم

    من ندیدم بیدی سایه اش را بفروشد به زمین!

    رایگان می بخشد نارون شاخه خود را به کلاغ!


    هر کجا هستم باشم ،آسمان مال من است

    پنجره ،فکر ،هوا ، عشق، زمین مال من است


    زندگی حس غریبی است که یک مرغ مهاجر دارد.

    موفق باشید.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">