پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۵۳ ب.ظ

چرا(تقدیم به امام زمان عج)...

ابر میبارد ولی
باران" نمی آید چرا؟"
ماه من بر کوچه های این شب تنها
نمی تابد چرا؟
او که از عشقش هزاران بیت را کردم ردیف
قافیه بر این جوان خسته ی عاشق
نمی بازد چرا؟
او که هر شب خواب من را می کند مهمان خود
لحظه ای می آید و یک دم
نمی ماند چرا؟

  • محمد علیزاده

امام زمان(عج)

نظرات  (۷)

ســلام

عالـی میـنویســی

در  ِ ایــن تنهایـی را
گل بگیـــر
شاید غـاری شد،
و بــ ه خوابـــی طولانی فـرو رفتـــی .

  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • آنکه هردم می زنم نیزه به قلبش روزهاست
    آنکه می خندم به حال خسته اش در مستی ام
    آنکه می گریم ز بهر حاجتم از غربتش
    پس بیاید بهر من حالا چرا؟؟
    زیبا بود
    عیدتونم مبارک
    ============
    بابت نظرت ممنون
    یا غفار
    سلام
    خدا ببخشدمان که کم کاری هایمان ظهورش را تاخیر انداخته ...
    زیبا نوشتید . مرحبا
    خدا ازتون قبول کنه پاراگراف های نورانی را .
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ✿بنـتـ الـهـدی✿
  • قشنــــــگــــــــــ بـــــــــود:(
  • نیما عتیقی
  • ... /.
  • امین قیاسی
  • کجاست منتظر تو؟چه انتظار غریبی
    تو بین منتظران هم عزیز من ، چه غریبی
    عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت

    چه کودکانه سپردیم دل به بازی قسمت
    چه بی خیال نشستیم.چه کوششی؟چه وفایی؟

    فقط نشستم و گفتم خدا کند که بیایی . . .

    الـلّـهـم عَـجّـل لـولیـــک الـفَــرَج و العـافـیة و الـنّـصـر و اجـعَـلنـا من خَیرَ اَنـصاره و اعوانه و المُستشهَدین بَـینَ یَـدَیــه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">