پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۹:۵۷ ب.ظ

از آش به تره...

بعضی وقت ها آش را جلویمان میگذارند و لب نمیزنیم

و منتظر آن تره ای هستیم که هیچوقت برایمان خورد نمیکنند

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۲)

  • مصطفی شالباف
  • بیا خودم برات خورد میکنم داداشی
    پاسخ:
    اختیار داری
    شما سرور مایی
    سلام اخوی
    با اجازه یکی از مطالبوتن رو کپی پیست کردم توی وبلاگم(البته با ذکر منبع). لینک وبلاگتون رو هم گذاشتم.
    سینه ات پرسوز!
    یا علی
    التماس دعا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">