پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۱۳ ق.ظ

فریاد سکوت...

وقتی عصبانی میشی،فقط کافیه عصبانیتت رو تو نگاهت بریزی
و با نگاهت به طرف , فریاد سکوتت رو بهش نشون بده
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

  • مرید مادر
  • دیباچه وار گفتی
  • رنگ خدایی
  • سلام...
    روز بخیر...
    خداقوت...
    با دو تا پست قرآنی به روزم...
    میتونید از قرآن آنلاین و آموزش آنلاین هم استفاده کنید....
    خوشحال میشم نظرتون رو بدونم...
    کلیک رنجه بفرمایید...
    ما از سوختن نمیترسیم که پروانه های عاشق نوریم.... و هر جا که نور ولایت است گرد آن حلقه میزنیم...
    شهید آوینی...

    یا نور
    سلام بر شما

    ای محمد ... ای چراغ شب تار!
    من تو را ندیده ام اما هر آینه ای مرا یاد تو می اندازد...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    به روزم و منتظر حضور گرمتان
    واسه پستها خواهم اومد ان شا الله
  • خورشید عالم تاب
  • وبلاگ خوبی داری ها ....
    ببین از مطالب من خوشت میاد؟؟؟
    به روزم
    دوست داری لینک بشیم؟
    مثل من؟!
    پاسخ:
    بله بله دقیقا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">