پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۴۴ ب.ظ

شالگردن...

در این هوای سرد
دستانت را دور گردنم حلقه کن
این بهترین شالگردن عمرم خواهد بود
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۴)

  • مرید مادر
  • بنازم ذهن رو
  • نیما عتیقی
  • من فردا دارم میرم انشاء ... نائب الزیاره هستم !؟ کاری هم داشتید بگید من خد متتونم !!!
    پاسخ:
    بزرگواری اخوی
    التماس دعا
    خوشکل نوشتی
    فعلا که هوا سرده و ما هم از کاموای پشمی استفاده می کنیم
    پاسخ:
    تو ولایت ما هنوز از شالگردن استفاده میکنن
    اونقدر سرد نیست
    مام خون گرم...
    ما از این کارا نمی کنیم! اسرار نکن...!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">