پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۰۷ ب.ظ

بزرگترین آرزوی من...

میدانی بزرگترین آرزوی من چیست؟

(فقط یک کلمه)

خدا

  • محمد علیزاده

خدا

نظرات  (۳)

  • مرید مادر
  • خوب بود

    بروز شدیم با مربع ترکیب

    خاطره ایی گفت که من در طلبش(بازگشت رفقا ازکربلا)
    کجا میفروشن؟
    بگو واست بخرم
    پاسخ:
    تو قلبم
    خودم از خدا گرفتم
    آره توپولم
    ziba bod
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">