پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۳۱ ب.ظ

اگر کسی من بخواد...

دور خودم سیم خاردار کشیدم

دور سیم خاردار هم مین گذاشتم

اگه کسی واقعا من بخواد

حاضر بخاطر من زخمی بشه!!

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۳)

  • کلیدبهشت
  • آدمها برای هم سنگ تمام میگذارند
    اما نه  وقتی که در میانشان هستی
    نه...
    آنجا که در میان خاک خوابیدی
    سنگ تمام رو میگذارند ومیروند.
    برو بابا!
    تو آدم همینجوری ش بیاد سمتت
    روحش رو پاره می کنی!!!
    حالا دیگه سیم خاردار هم می خوای بکشی؟!
    پاسخ:
    تقصیر من
    این همه خوبی کن آخر...
    باش
  • مصطفی شالباف
  • داداش
    اینجوری چیزی از ما باقی نمی مونه که به تو برسه
    پاسخ:
    رفاقتت تو حلقم داداش
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">