پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ

حکایت محسن...

آتش گرفت

و با اولین قطره ی خون شهید شد

این بود حکایت بچه ای که هنوز به دنیا نیامده

  • محمد علیزاده

حضرت زهرا(ص)

نظرات  (۴)

السلام علیکِ یا فاطمه الزهراء ...
سلام به روزم
و منتظر نگاه زیبا بین شما...

پروانه شدم شعله به پای تو نگیرد
این حادثه بر هیچ کجای تو نگیرد

بین نفس سینه ی من فاصله افتاد
تا اینکه در این شهر صدای تو نگیرد

تا این سپر تا شده ات فایده دارد
ای کاش مرا از تو خدای تو نگیرد

پهلو زدم آنقدر که مسمار بیفتد
تا موقع رفتن به عبای تو نگیرد

افتادن من در وسط کوچه صدا کرد
آری خبری نیست برای تو نگیرد

من شیشه سپر میکنم امروز برایت
تا سنگ سر کوچه به پای تو نگیرد

تو خواستی اینبار فدایم شوی اما
من خواستم اینبار دعای تو نگیرد

علی اکبر لطیفیان


التماس دعا

  • حسام محرابیان
  • سلام...

    خوشحال میشم به سررسید خط خطی ما ،گاهی وقتا یه سر بزنید و به مطالبم نظر بدی...

    به روزم، هر چند دیر

    پاسخ:
    ما هم در انتظار نظرات سازنده ی شماییم
  • فداییان رهبری
  • شمشیر خشم شیعه پدیدار می شود                                      وقتی که حرف کوچه و دیوار می شود

     لعنت به آنکه پایگذار سقیفه شد                                      لعنت به هر کسی که به ناحق خلیفه شد

    لعنت بر آنکه بر تن اسلام خرقه کرد                                           این قوم متحد شده را فرقه فرقه کرد

    تکفیر دشمنان علی رکن کیش ماست                    هر کس محب فاطمه شد ، قوم و خویش ماست

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">