پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۲۶ ب.ظ

اسمع افهم...

شانه ام را بگیر و تکان بده

اسمع افهم

حسیـــــن عاشقت هستم

  • محمد علیزاده

امام حسین(ع)

نظرات  (۹)

  • محمدجواد محمدی مجد
  • زیبا بود..

    خوشحال میشم به منم سری بزنی

     حسین بیشتر از آب تشنه ی لبیک بود.افسوس که به جای افکارش، زخم های تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند.
    السلام علیک یا اباعبداله
    منم خیلی دلم برای زیارت حضرت تنگ شده است
    وقتی تو حرم امام حسین علیه السلام هستی انگار تو بهشتی
    به به...
    میکشی مرا
    عالی بود داداش
    کاسه ات را بالا بگیر
    شاید همین حالا
    باران ببارد.
    .......................
    طالب


    ممنون از وقتی که میگذارید
  • حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
  • سلام دوست عزیز
    بروزیم و منتظر حضورتان
    وفات مظهر وفا و عشق، بانوی بهشت، حضرت فاطمه معصومه تسلیت باد.

     ای فاطمه ی ثانی!
    هرکی زیارتت کنه ساکن جنت خداس
    بی بی منم بهشتی کن بهشت من امام رضاس
    مثل محرم می مونه حال وهوای ماتمت
    از پیش تو سلام میدم به مادر بی حرمت
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">