پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۵۸ ب.ظ

تشنه ی دیدار امام حسین(ع)...

نه این عشق نیست

کربـــــــلاســــــــــت

وای که چقدر تشنه ی

دیدارت شده ام حسیــن

  • محمد علیزاده

امام حسین(ع)

نظرات  (۴)

دیکته زندگیمان پر از غلط است


ولی نگران نباش


خودش گفته قبل از نمره دادن...

اگر پشیمان شوی


غلطهایت را یواشکی پاک میکنم!


سلام.وقتتون بخیر.با یه مطلب جدید منتظر حضورتون هستم[لبخند]

  سلام
در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می‌کنند اما برای حسینی که آزاده زندگی کرد٬می‌گریند. (دکتر علی شریعتی)
زیبا بود...
  • تـــا به تـــا
  • خدایا اگر دستبند تجمّل، نمی‌بست دست کمانگیر ما را
    کسی تا قیامت نمی‌کرد پیدا، از آن گوشه کهکشان تیر ما را
    ولی خسته بودیم و یاران همدل، به نانی گرفتند شمشیر ما را
    ولی خسته بودیم و می‌برد توفان، تمام شکوه اساطیر ما را

  • بیدار بیقرار
  • دیروز یکی از دوستان فایل صوتی از حاج اقا نقویان بهم نشون داد که دراون اقای نقویان صحبت هایی را علیه مقام معظم رهبری دارند من خیلی جا خوردم وناراحت شدم داشتم توی وبلاگم مطالبی مینوشتم که از سر دلخوری بود ولی بحمدالله خدا صفحه ای رو برام باز کرد که دراون حاح اقا نقویان با توضیحاتی گسترده ثابت کرد که اون کلیپ صوتی مونتاژ شده بود این قضیه برای چندماه پیش بود ولی چون من خودم هم الان شنیدم گفتم بذارمش شاید شما هم شنیده باشید 
    توی لینک متن صحبت ها و توضیحات اقای نقویان است حتما حتما به لینک سربزنید 
    یاعلی

    http://www.khabaronline.ir/detail/313062/culture/religion
    ===============
    توی وب شما ادم حس میکنه توی اسمون شناوره  
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">