پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ

غیرت رقیه...

غیرت فقط مال مرد ها نیست

عمه ی سادات را که میزدند

به غیرت دختره سه ساله هم بر میخورد

  • محمد علیزاده

حضرت رقیه(ص)

نظرات  (۴)

  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • احسنت....
  • طلبـــــه جوانـــــــــــ
  • سلام علیکم دوست من

    خداخیرتان دهد که برای نشر معارف اهل بیت قدمی برداشته اید

    حقیر طلبه هستم اگر امکان دارد پایگاه های ما را لینک کنید :

    قدم به قدم با اهل بیت ( پایگاه اینترنتی طلبه جوانـــ ) www.modafein.ir

    مدرسه علمیه سیادت www.siyadat.com

    در ضمن یک طرحی هم داریم به نام جمعه های عصر انتظار ، اگر مایل بودید بفرمائید که جزئیات طرح رو خدمتتون عرض کنم .

    این طرح به صورت گفتگوی صوتی در اینترنت اجرا خواهد شد

    * منتظر پاسخ شما هستم *

     

    یا زهرا(س)

  • بنده خدا..
  • یارقیه اشفعی لی..
    سلام و سپاس.. زیبا بود.. بسیار..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">