پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ

وسط زندگی...

یک تو
وسط زندگیم
گم شده است
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۶)

دوستم شکست عشقی خورده اومده سرشو گذاشته رو شونه من میگه : دیگه میخوام مثل تو باشم. عاشق نشم. وابسته نشم. پست باشم. عوضی باشم. آشغال باشم... مونده بودم دلداریش بدم یا بزنم له اش کنم!!!!

سلام

مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

 هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :


عمریست که از حضور او جاماندیم
در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظر است که ما برگردیم
مائیم که درغیبت کبری ماندیم


توبنویس : tobenvis.com

  • سیدمهدی نقیبی راد
  • غم مخور یوسف گمگشته باز آید 
    پیدا میشه !عجله نکن ..

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "
    وسط زندگی... "
    با آدرس:  http://harfeto.ir/?q=node/18629
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت "حرف تو" به شما:

    "امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): راه وسط، همان راه اسلام است؛ نگاه کنیم ببینیم اسلام به ما چه میگوید، اسلام از ما چه میخواهد. راه موفقیت این است که دنبال رضاى الهى و دنبال انجام تکلیف الهى باشیم."

    یا علی

    حرف نداشت...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">