پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۰۵ ب.ظ

حفاظت...

ما و تفنگ چقدر میتوانیم خیانت کار باشیم

او هزاران آدم کشته و حالا ما باید

مثل ناموس از او محافظت کنیم!

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۶)

  • مجنوون الحسینـــ ع
  • سلام علیکم
    به ما هم یه سری بزنید
    یاحسین
    درستشم همینه !

    والا!
  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • داداش نکنه هوس کردی بری خدمت!!؟؟

    نری که به نبودنت عادت نداریم....
    پاسخ:
    ma dar kenare baradarane golemoun hastim

    سلام

    مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

     هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

     

    خداوند عزّ و جلّ فرمود:
    یا مُوسى! ما اُریدَ بِهِ وَجْهى فَکَثیرٌ قَلیلُهُ وَ ما اُریدَ بِهِ غَیرْى فَقَلیلٌ کَثیرُهُ؛

    اى موسى! آنچه که به خاطر من و خالصانه انجام شود، اندکِ آن هم بسیار است. و آنچه به خاطر غیر من انجام گیرد، بسیارِ آن هم اندک و ناچیز است.
    بحارالانوار ، ج 74، ص 36.

     

    توبنویس : tobenvis.com

    خوب بود...

    تفنگ من

     دشمن علی و حسین را کشته

    آنها که کشته آدم نبودند حیوان بودند

    پس حق بده مثل ناموس...

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">