پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۰ ق.ظ

تنها شدن...

تنها شدن حادثه ای است تکراری

که دیگر در دل هیچکس ثبت نمیشود

تاریخ که دیگر جای خود دارد

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

هییییییییییی

 

موافقم.اون لحظه فقط خدا تنها کسی که میشه بهش تکیه داد...

پاسخ:
همیشه تنها تکیه گاه که باید خدا باشه...
تنها شدن ..

آدما تنها نمیشن .. خودشونو به تنها شدن میزنن .. والله !

چی  گفتم ! خخخ
پاسخ:
inam harfiye...
  • علی ابن الرضا
  • دل  هست
     تنهایی را بفهمد
    دل دیوانه ی تنها دل تنگ

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "
    تنها شدن... "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/17891 
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): عاشورا درس می‌دهد که جبهه‌ی دشمن با همه‌ی توانایی‌های ظاهری، بسیار آسیب‌پذیر است."

    یا علی
  • دلتنگی ابرها ...
  • هر صبح که از خواب بیدار میشوم
    حالم را در ثبت احوال خدا ثبت می کنم 
    و روزم را با حال خوشی آغاز می کنم...
    او محول الحول والاحوال است ...




    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">