پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
جمعه, ۱۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۲۵ ب.ظ

نسیم من...

دستم دیگر به قلم نمی رود

واژه ها را دیگر باید بر باد نوشت

شاید نسیمی یاد مرا در دل مهدی(عج) زنده کند

  • محمد علیزاده

امام زمان(عج)

نظرات  (۱۰)

  • علی ابن الرضا
  • کاش گردی بودم
    بر روی قالی های اطراف ضریح
    زیر پای زایرانت یا حسین

    اللهم عجل لولیک الفرج..

  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • انشاا...
    واقعا زیبا بود
    اللهم عجل لولیک الفرج

    اللهم عجل لولیک الفرج

     

    التماس دعا

  • خادم الشهداء
  • سلام بسیار زیبا بود.
    یا حق
    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "
      نسیم من "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/17400 
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام رضا (علیه‌السلام): حتماً امر به معروف و نهی از منکر کنید، وگرنه اشرارتان بر شما مسلط و حاکم می‌شوند، آن‌گاه خوبانتان هم دعا می‌کنند اما دعایشان مستجاب نمی‌شود."

    یا علی
  • علیــــ ـرضا
  • سلام
    ممنون از وبتون
    قشنگ بود
    به روزم با پادکست افکت و صداهای زیبا
    تبادل لینک ؟
    ازت خوشم اومد رییس .. 
    ببخخشید که لینکت نمی کنم .. ناراحت نشی خوشحال میشم .. وخ کنم سر می زنم .;)
    پاسخ:
    بزرگواری شما داداش
    ما هم منتظر آپ های قشنگتیم
    زود برگرد
    عالی بود مثل همیشه ... 
    موفق باشی 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">