پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۱۱ ق.ظ

چشمان عاشق کش حسین(ع)...

کوفیان اول تو را خواستند تا عاشق شوند

اما چشمانت را که دیدند عاشق کش شدند

  • محمد علیزاده

امام حسین(ع)

نظرات  (۸)

یه کم دو پهلو بوددددد

منظور از چشمانت چیه؟!!

پاسخ:

منظورم این بود

اول به کوفه دعوت شدند برای هدایت

اما وقتی عظمت ارباب رو دیدند عاشق کش شدند

خب عاشق کش ینی چی؟؟

اونا اگه عاشق کش شده بودن که اربابو تنها نمیذاشتند...

پاسخ:

اول که عاشق کش نبودن

کلی نامه دادن تا امام حسین(ع) قبول کردن که به کربلا برن

اما وقی امام حسین(ع) رو دیدن همه چی بر عکس شد

باز باران، با ترانه، میخورد بر بام خانه

یادم آرد کربُ بلا را

دشت پر شور و بلا را

باز باران، قطره قطره میچکد از چوب محمل،

آخ باران! کی بباری بر تن عطشان یاران؟

  • رها پاک سرشت
  • سماوری که به بزم حسین می جوشد
    بخار رحمت آن جُرم خلق می پوشد
    حدیث باده و تسنیم و سلسبیل کم گوی
    بگو حکایت مستی که چای می نوشد

    .. من فقط آموختهام که گوشهای بنشینم، پا به پای روضههای خونین تو زار بزنم و اشکهای ناقابلم را به پای عظمتت بریزم. من فقط آموختهام که با ذرّه ذرّۀ وجودم به نام مقدّس تو عشق بورزم و در هر مجلس یاد تو، تکّهای دیگر از قلبم را به پایت قربان کنم.

    یا حسین! ای کاش بودم در آن شب سنگین امتحان؛ حتّی اگر مردود، حتّی اگر محروم. لا اقل میدانستم پاسخ این همه ادّعای دلم را چه باید بدهم. آنها که آن شب، تاریکی را پناهی دیدند برای گریز از حمایت تو، مثل من تو را دوست داشتند. مثل من...

    ...

    سلام و عرض ادب و احترام.

    برای خواندن «عشق و اشک» دعوتید به «رازی در منتهی الیه مشرق».

    یا حسین.

     

    محرم که میشه .. دلم میخواد خودکشی کنم ..
    یکی از لشگر کفار کم شه ..
    پاسخ:
    اختیار دارید...

    چه رسمی داری ای دور و زمونه

    که هر روز یه گوشَت، عاشق کُشونه...

     

    التماس دعا

    تو این شبا ما رو از دعای خیرتون فراموش نکنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">