پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ق.ظ

اعدامم کنید...

همیشه معصوم ترین غنچه ها سر بریده میشوند

من نیز در بی گناهیم دست داشته ام

بخشش لازم نیست

اعدامم کنید

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۳)

  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • خدانکنه
    اعدامت کنن کی وبلاگتو به روز کنه
    ((((((((:
    واقعا...منو هم اعدام کنید...حقمه...خودم مقصر بودم م م م

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "اعدامم کنید
    "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/17109 
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام صادق (علیه‌السلام): کسى که به اوضاع زمان خود آگاه باشد، گرفتار هجوم اشتباهات نمى‏شود."

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">