پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۷ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶ ق.ظ

شده ام شهربازی...

غصه بالا میرود از دلم

اشک سر میخورد از گونه هایم

میبینی! شده ام شهربازی!!

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۶)

سلام

مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

 
بنده همان به که ز تقصیرخویش
عذر به درگاه خداى آورد
ورنه سزاوار خداوندیش
کس نتواند که بجاى آورد

 

توبنویس : tobenvis.com

  • بیست و چهار
  • شاد باشید
    خیلی غم انگیز...

    دقیقا درک میکنم م م م

    تازه شدی حال من..

  • نرگس روزبهانی
  • بگذار لااقل غصه ها با صبوریت خوش باشند بیشتر مطالبتونو لایک کردم.

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "شده‌ام شهربازی
    "
    با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/17097  
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام صادق (علیه‌السلام): کسى که به اوضاع زمان خود آگاه باشد، گرفتار هجوم اشتباهات نمى‏شود."

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">