پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹ ق.ظ

شباهت برف به مادر...

برف نام دیگر او بود

این را وقتی فهمیدم

که مثل مادرم آب می شد

مادر جان دوستت دارم

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۶)

  • کجاست موفقیت
  • هر قدر هم دوستش داشته باشی به اندازه یی که اون دوستت داره نمیرسد پس بیش از دوست داشتن بهتراست قدر دان زحمتهای مادر باشیم. جمله تون بسیار زیبا بود


    موضوع انشا : خوش بختی …


    به نام خدا


     خوش بختی یعنی قلب مادرت بتپد …


    پایان !!!

    من به عشق در یک نگاه اعتقاد دارم چون در اولین نگاه زندگیم ,مادرم رو دیدم !

    مادرم، ای تنها دلیل بودنم

    تو تنها ستاره‌ای هستی که در روز و شب می‌درخشی.

    ای ستاره‌ی زندگیم، تو را با تمام وجود دوست دارم . .

     

    (تشکر از پاراگراف  واسه گذاشتن این پست)

  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • گزارش تصویری
    صدای پتک هایی که از قاجاریان به جا ماند

    http://atraknews.com/new.aspx?id=16910
    اوهوو
    بابا مشغله درسی
    وقت کردی یه سری بزن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">