پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۴۷ ب.ظ

تنهایی من و دیوار...

سرم را روی شانه های دیوار می گذارم

گریه میکنم

او نوازشم نمی کند

اما تنهاییم را درک می کند

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۷)

  • خادم شهدا
  • سلام
    با مطالب دفاع مقدس بروزیم
    زیبا ست وبلاگتان
    به ما سر بزنید
    همین بسه به خدا .. همین حال آدمو خوب میکنه

    چقد چلمنه...دیوارو میگم...

  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • تسبیحی بافته ام
    نه از سنگ
    نه از چوب
    نه از مروارید
    بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام تا برای شادمانیت دعا کنم !
    .

    سلام

    مطلب شما در سایت "
    tobenvis.com"

    منتشر گردید

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

    توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...
     




    توبنویس :
    tobenvis.com


  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • بدا به حال ما که دیوار هم برایمان ناز میکند..........

    سلام       

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    " تنهایی من و دیوار
    "
    با آدرس:  http://harfeto.ir/?q=node/14867
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "حضرت رسول الله (صلی الله علیه و آله): هر گاه یکى از شما دعا کرد، براى همه دعا کند؛ زیرا این، دعا را به اجابت نزدیک‏تر مى‏کند."

    یا علی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">